aynazkohansal@gmail.com

kohandesin.ir

09020020053

لوگو

لوگو
داشتن لوگو  اولین قدم برای ایجاد برند شماست ،هویت تخصصی خوب و اصولی بخاطر می ماند و به سرعت قابل یادآوری است.

لوگو یک عنصر بصری مهم است که هویت یک شرکت را منعکس میکند.طراحی نشان تجاری خوب تضمین میکند که برندها توسط مردم به خاطر سپرده می شوند.و همچنین بعنوان یک ابزار تبلیغاتی مهم واثربخش اولین گام را در زمینه بخاطر سپرده شدن و مورد توجه قرار گرفتن ایجاد میکند.

لوگوی حرفه ای
ایجاد تصویر ماندگار و چشمگیر در ذهن مخاطب مهمترین خصیصه یک نشان حرفه ای است.مشتری باید با دیدن آرم نام تجاری را بخاطر بیاورد،لوگو باید ساده و قابل فهم باشد،دارای اشکال پیچیده و غیر قابل فهم نباشدبه راحتی خوانده شود،چراکه نشان تجاری به عنوان امضای یک شرکت تعریف میشود . هرچه لوگوی شما حرفه ای باشد هویت بصری شما ماندگارتر می شود.

در طراحی نشان تجاریبه چه جزئیاتی دقت کنیم؟
اصالت
مهمترین جزء در هنگام طراحی آرم میباشد، یک لوگوی خوب باید برند و شرکت صنعتی خود را به خوبی توصیف کند . هر بخش و مجموعه ای رنگها و نمادهای خود را دارا میباشد ،بنابراین لوگوی طراحی شده نباید لوگوی رقبا را تداعی کند.
سادگی
لوگو باید ساده و شیک باشد،چراکه لوگوهای پیچیده و شلوغ جلب توجه نمیکنند و بلعکس باعث حواس پرتی میشوند
رنگ
لوگوهایی با رنگهای زیاد درک را برای مخاطب مشکل میکند حداکثر رنگی که باید در طراحی لوگو استفاده شود دو تا سه رنگ است.
تایپوگرافی و استفاده از حروف
استفاده از فونتها و نوشته های یونیک که مختص آن برند طراحی شده جلوه زیبا و منحصر به فردی به لوگو میدهد و نماد ما را جذاب تر و ماندگارتر می کند .
ویژگی های یک لوگوی خوب چیست؟
یک لوگوی خوب باید ساده ، قابل فهم و به یاد ماندنی باشد. با در نظر گرفتن جزئیات و تمام ویزگی های برند ساده و مفهومی باشد.منحصر به فرد  و یونیک باشد .به سادگی در خاطر مخاطبان بماند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه طراحی لوگو

لوگو
لوگو
لوگو
لوگو
طراحی لوگو
لوگو
لوگو
لوگو
لوگو
لوگو
لوگو
لوگو
لوگو
لوگو
لوگو