اهمیت داشتن یک لوگوی اختصاصی

اهمیت لوگو

زمانی که شما تمام عوامل ایجاد یک کسب‌وکار را بررسی می‌کنید، ایجاد لوگو یک اولویت برتر به نظر می‌رسد.

اگر لوگو داشته باشید، بخش زیادی از برند شما ساخته می‌شود که نشان از داشتن محصولات باکیفیت است و برتری خاصی در کارتان به وجود می‌آید و باعث می‌شود بیشتر به چشم بیایید و موفق‌تر شوید.

یک لوگو خوب می‌تواند به معنای بین تاریکی و موفقیت باشد.

هدف از طراحی لوگو

هدفتان را در نظر بگیرید؛

آیا می‌خواهید حرفه‌ای و عجیب‌وغریب باشد؟

خدمات شمارا به‌خوبی منتقل می‌کند؟

مخاطبین با دیدن لوگو متوجه اهدافتان می‌شوند؟

با رعایت این نکات، می‌توانید حداکثر استفاده از لوگو را ببرید.

بسته به آنچه ارائه می‌کنید، یک لوگوی خوب می‌تواند مزایای کلیدی محصول یا سرویس‌های شمارا نمایان کند.

 

لوگو چه کمکی به ما می‌کند

اگر صاحب لوگو باشید، در بازارهای نوظهور همیشه جلوتر از بقیه هستید. اگر به کمک لوگو نام تجاری خود را متفاوت کنید، قادر خواهید بود که سهم بزرگ‌تری از بازار را به همان اندازه که رشد می‌کند، به دست آورید.

اگر می‌خواهید در طراحی لوگو موفق عمل کنید، باید ببینید رقبای شما چه‌کاری انجام می‌دهند و دنبال چه موضوعی هستند.

روش موفقیت

عواملی که لوگو شمارا  چشم‌گیرتر و جذاب‌تر می‌کند را شناسایی کنید تا به موفقیت خوبی درزمینهٔ لوگو دست پیدا کنید. حواستان باشد که این کار بسیار حساس است و باید باظرافت خاصی انجام دهید.

به همین دلیل باید توسط یک طراح یا شرکت حرفه‌ای طراحی شود. درعین‌حال باید برند شما با استراتژی‌های بازاریابی نیز هماهنگ باشد و سلاح اصلی شما برای شروع کارتان است.

تناسبات لوگو با محصول شما

اگر تمامی قوانین و مقررات استراتژی‌های بازاریابی را در لوگو خود رعایت کنید، می‌توانید آن را در کانال‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین تبلیغ کنید.

هویت برند شما

لوگو شاید مهم‌ترین جنبه از هویت برند شما باشد. لوگو فقط یک تصویر نیست؛ این به استراتژی و سیاست‌های کاری شما بستگی دارد که چگونه خود را به دیگران معرفی کنید.

تجسم کردن لوگو بامعنی ممکن است برای مشتریانتان زمان ببرد ولی شما قادر خواهید بود که این تصویر ساده را به یک ابزار قدرتمند تبدیل کنید که ویژگی‌های مثبت برند شمارا نشان دهد.

جذب اعتماد و اطمینان

با یک لوگو خوب و نام تجاری معتبر، می‌توانید تجربه و اعتماد مشتری را نسبت به خود افزایش دهید و مطمئن شوید که برندتان در بازارهای رقابتی دوام بیاورد.

برای داشتن یک لوگو خوب باید چه‌کار کرد

برای اینکه یک لوگو خوب داشته باشیم، باید با یک تیم حرفه‌ای مشورت کنیم. به دلیل اینکه به‌تازگی یک کسب‌وکار را شروع کرده‌اید، مشتریان هنوز آگاهی از کسب‌وکارتان ندارند. به‌وسیله لوگو می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و کسب‌وکار جدیدتان را به آنها معرفی کنید.

ممکن است خیلی بعید به نظر برسد؛ اما باگذشت زمان و به‌شرط رعایت قوانین، به موفقیت دست پیدا خواهید کرد.

 

سرمایه‌گذاری در لوگو

آیا شما محصولات پاک‌کننده می‌فروشید؟

آیا صاحب یک فروشگاه لوکس هستید؟

آیا یک آژانس املاک را اداره می‌کنید؟

از لحظه یافتن اولین مشتری، لوگو به شما کمک می‌کند شخصیت کسب‌وکارتان را بشناسید. پس دست‌به‌کار شوید و یک لوگو طراحی کنید.

طراحی لوگو باید چگونه باشد

لوگویی خوب است که نسبت به مخاطبان شما متغیر باشد و بدون ابهام احساس صمیمیت کند. اگر مشتریان شما مادران و کودکان هستند، باید لوگویی بازیگوش و رنگارنگ داشته باشید.

برای طرفداران ورزش، لوگو باید در حال حرکت باشد.

اگر به‌خوبی بتوانید هدفتان را برای مخاطب منتقل کنید، به‌طور مؤثر آنها را به بررسی محصولاتتان دعوت می‌کنید.

در کهن دیزاین مجموعه ای کامل از هر آنچه که یک برند برای متمایز شدن و دیده شدن لازم دارد ارایه می گردد. طراحی لوگو در گروه خلاق ما به شیوه ای کاملا حرفه ای و متمایز انجام می شود. ما بر این اعتقادیم که خلق نماد بصری برند نیازمند یک دید استراتژیک و علمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات